Mis Angelitos !!!!

🤖 AI Summary

No AI summary has been generated for this thread yet.

HennyLuv159

New member
Reaction score
1
Mis Angelitos !!!

Uds. son mis angelitos
niños inocentes al fin.

La luz de mis ojos
la razon de mi existir.

De mi amor nunca duden
eso lo puedo yo jurar.

Que mi amor por uds.
no hay quien lo haga cambiar.

Mientras los dias pasen
los vere crecer.

Y tengan por seguro
Que SIEMPRE los amare !!!

Always Remember... DAD Luvs You Guys !!!!

Last edited by a moderator:
HennyLuv159 said:
Como me conoces nena .....😉
😱{{Marc Anthony's song}} "Yooooo, que te conozco bien! Me atreveriar jurar que vas a regresar, que tocaras mi puertaaaaaaaa, Yo que te conozco a ti, me atreveriar decir que estas a repentidaaaaaaaaaa! "

LaBettyBoop said:
😱{{Marc Anthony's song}} "Yooooo, que te conozco bien! Me atreveriar jurar que vas a regresar, que tocaras mi puertaaaaaaaa, Yo que te conozco a ti, me atreveriar decir que estas a repentidaaaaaaaaaa! "
ROFLMFAOOOOOOOO OMG BETTY

nice henny

Si me conoces, pero arepentido no estoy....I'm good !!!!
LOL
LaBettyBoop said:

Well...IF I could read it... :mad

LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

I'm sure it's beautiful. 🙂

I'm sorry its just the way it comes outta me in Spanish...let me find a translator...hold up

Krystal said:
Well...IF I could read it... :mad

LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

I'm sure it's beautiful. 🙂

Krystal, Henny's basically saying how his children are innocent angels and how they should never doubt his love for them. It's a love noone can ever take away from. And that's it. It just seems longer because it's written in spanish and in poetry. 🙂

Thank you Yvette, & sorry Krystal been kinda caught up @ this place called work....LOL
LaBettyBoop said:
Krystal, Henny's basically saying how his children are innocent angels and how they should never doubt his love for them. It's a love noone can ever take away from. And that's it. It just seems longer because it's written in spanish and in poetry. 🙂

Back