For the dark ones...........

🤖 AI Summary

No AI summary has been generated for this thread yet.

THE FALLEN ANGEL

New member
Reaction score
0
Continue this thought

Vampires, the leeches of the rejected living. They walk amougst your shadows. The embrace the fallen angels as their own. Come to us, be far from the light. My wiccan witch, sex goddess. Feel the pulsating beat from under thy breasts. Crave for a taste of blood do you? Do we? Children multipy with one dark kiss, forever immortal........

you rang?😉..lol

by the way Fallen Angel, that was very nice indeed.😉

Yes I did..........

Breathe. Inflate my lungs with your spells. Respira, dame algo de tu espiritu para el hambre. Your vein swells with desires, tell me what you crave for......

The Angel Falls...............

Lo que yo mas deseo, todavia no eh encontrado un vampiro que me lo puede dar

Goddesses from far above
show this fallen angel where to go
to find his one elusive true love.
may she be everything to him, everything he needs
so that his thirst is fulfilled and his soul no longer bleeds..
He will take her to flight in one powerful thrust
she will hold onto him with no fear because it's him she trusts.

Veni, vidi, vici

The night comes once again, I embrace her in my arms. Take me into your den and whore yourself to my vampiric desires. My mortal half laughs once again.

La nuit vient de nouveau, je l'embrassent dans des mes bras. Portez moi dans votre repaire et la putain vous-même à mes désirs vampiric. Ma moitié mortelle rit de nouveau.

Nyasia,

Les déesses loin en haut de l'exposition cet ange tombé où aller trouver son amour vrai un évasif peuvent elle être tout à lui, tout qu'il a besoin de sorte que sa soif soit accomplie et son âme ne saigne plus. Il la portera au vol dans une poussée puissante qu'elle se tiendra sur lui sans la crainte parce qu'elle est lui elle fait confiance.

Mon Dieu!! Il y a quelqu'uns d'autre qui parle mon langue ici!! Quel surprise!!! Des nouvelles bienvenue! 😀

Jade,
Vampires, de VRAIS vampires peuvent parler de tels langages. Nous avons voyagé partout à travers le globe ma chère soeur. Nous sommes pleins des surprises que vous recherchez. Ma moitié mortelle rit......

parece que meu angel caído saiu. Quanto tempo devo eu esperar suas palavras bonitas outra vez?

I understood everything..till you got to the spanish..🙁..tio taz..I blame this on u..your supposed to be teachin me..LMFAO

Im lovin this..keep goin..😉

WHOOOOOAAAAAAA Dang, I missed this one two.. $hit, I havent been on in a while... Loving this thread to.... Go Naya,Fallen,Tazz
HOLLLLLLLAAAA

Back