Shout To My Frescas/frescos

Sexyangel329

Honorary CF Member
Joined
Jan 3, 2001
Messages
16,663
Reaction score
5
Points
0
Age
43
Location
In Jersey 4 Now
WANT TO GIVE A SPECIAL SHOUT OUT TO ALL THE FRESCAS AND FRESCAS WHO ALWAYS COME THROUGH ON CF:

SEXYANGEL (ME LOL)
LATINAHEAT
SASSY4297
DESTINY11
MARTINI
LIZ T
HEAVENLY
CRAZYGIRL (WELCOME)
BLANKITA
BRENDA
SEXXXE
FREESTYLE DIVA
DREAM_GIRL
LATINAGIRL
PHILIP ANTHONY
KENY DE GUIDO
ROOKIE
ENIGMA
WHOCAREZ
PUTANA
DOOS

I THINK IM FORGETTING SOME HEADS LOL WHEN I REMEMBER ILL BE BACK MUCH LOVE TO ALL OF YA AND REMEMBER ALWAYS CARRY YOURSELVES WITH CLASS NO NASTY NAME CALLING OK


:D
 
Last edited:

Enigma

New member
Joined
Sep 18, 2001
Messages
22,865
Reaction score
5
Points
0
Hey combo cupid girl lol ;)

I was looking for a new shoutout thread, happy you made one nena!

Strong shoutout to you and everyone here in CF tonight! :)

-ANT
 

Heavenly

New member
Joined
Jun 26, 2001
Messages
14,487
Reaction score
2
Points
0
Location
Tampa, FL
MUCH LOVE OUT TO YOU SEXY FRESCA AND ALL MI SISTER FRESCAS FROM THE CF BOARD!!!

I MUST SAY THERE SHOULD BE RESPECT AND NUBBIN FROM BOTH THE FRESCAS/FRESCOS AND PIMPS/PIMPETTES.......REMEMBER THIS IS ALL FOR FUN AND THAT THIS SHOULDN'T BE TAKEN SERIOUSLY......JUST HAVE FUN WITH IT CUZ WE'RE ALL ONE FAMILIA......:)
 

Sexyangel329

Honorary CF Member
Joined
Jan 3, 2001
Messages
16,663
Reaction score
5
Points
0
Age
43
Location
In Jersey 4 Now
VERY WELL SAID HEAVENLY MUCH RESPECT MAMA ;) KENNNNNNNNNNNYYYYYYYYYYYY WZZZZUPPPPPPP MAN WHERE IS THE LOVLY WIFE HAVNT SEEN HER ON IDNT KNOW IF SHE WAS DOWN WITH THE FRESCAS OR THE PIMPS SO I COULDNT PUT HER ON THE LIST :D
 

Liz_Torres

New member
Joined
Apr 29, 2001
Messages
5,221
Reaction score
2
Points
0
Age
45
Location
Westchester
Hey girl wasssssup!!!!!

I hate missing out a couple of days then I feels so left out and lost! DAMN!!

Ya'll my crazy cool peeps!!! yo' fresca!
 

Sexyangel329

Honorary CF Member
Joined
Jan 3, 2001
Messages
16,663
Reaction score
5
Points
0
Age
43
Location
In Jersey 4 Now
MARTIIINNNIIIIII MAMA THE 26TH WZZUUUUUPPPPPPPP LIZZZZ MISS YA GIRL WZZUPPP FOR THE 26TH TKA MIJA YUMMMMYYYYYYYYYY SASSY REPPIN KENNY NO DOUBT U HAD TO TELL US WHAT SHE WAS MAKING IM HUNGRY AS F*** RIGHT NOW LOL :D
 

Sexyangel329

Honorary CF Member
Joined
Jan 3, 2001
Messages
16,663
Reaction score
5
Points
0
Age
43
Location
In Jersey 4 Now
WZZZZZZUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPPP WE DO HAVE TO KEEP THE LOVE FLOWING HMMMM WHERE IS LATINA @ YOU KNOW SHE KEEPS IT LIVE IN HERE :D
 

Enigma

New member
Joined
Sep 18, 2001
Messages
22,865
Reaction score
5
Points
0
WORD! Where's our Latinaheat?! This thread needs a flare of fire! LOL


:p
 

DreaMGirl19

New member
Joined
Jan 13, 2001
Messages
829
Reaction score
0
Points
0
Location
No freestyle scene aqui! hey give the 411 on wheN,
Where the bacardi at and what about the LI

ohhhhhhhhhhhhh where is the partyyyyyyyyyyyyy attttt, with all my frescos and frescos, if the party is where you at let me hear you say ohh ohhh ohhh ohh uhh uhhh ohhhhhhhhhhhhhh Oooooooooo uuuuuuuuuuuuuUUUUUUUU so holla back, do the frescas run this mothu for yaaaaaaaaaaaa LOUD VOICE HELLLLLLLLLL YEAHHHHHHHHHHHH do the frescas run this mofa LOUD VOICE HELLLLLLLLLLLLLLLLL YEAHHHHHHHHHHHHHhh so all this heaters try to brings us down, lol but wont so keep trying lol much love to you all fo sho, enigma, sexy, heavenly, latinaheat, rookie. doos, destiny, martini. sassy etc ............ and the list goes on sorry if i did not type yall but im tired lol


much love and love others

sWEETz
 

Heavenly

New member
Joined
Jun 26, 2001
Messages
14,487
Reaction score
2
Points
0
Location
Tampa, FL
Let it Ripp

ohh ohhh ohhh ohh uhh uhhh ohhhhhhhhhhhhhh Oooooooooo uuuuuuuuuuuuuUUUUUUUU HELLS YEA!!!!!!!! :D
 
Top