4 those lost in translation

mcbroke

New member
Reaction score
0
Te lo e dado todo y e recibido nada. No me explico el por que de mis acciones, y te pido perdon. Porque al yo amarte a ti me he sentido vivo, me he sentido invensible, como si yo no tuviese fin, algo asi como infinito. Te lo daria todo incluyendo mi vida. Te trataria de amar todos los dias mas que el dia anterior. Iria al fin del mundo por hacerte feliz, porque una sonrisa en tu rostro me vale mas que el universo. La paz de tu amor es mi fortaleza para seguir adelante, y tu apollo el ser de mi vida. Mis lagrimas seran infinitas si yo fuera a perderte. TE AMO, TE AMO, TE AMO, TE AMO......., no hay suficiente espacio para decirte cuanto TE AMO y cuanto es la adoracion por ti y nunca dejare de querete. I LOVE YOU with all my heart.

TRANSLATED

I have given u all and asked for nothing. I cannot explain the reason for my actions and i ask forgiveness. Because my loving you makes me feel alive, makes me feel invinsible, like if i had no end, something like infinity. I would give you all including my life. I would try to love you every day more than the last. I would go to the end of the world to make you happy, because one smile from you means more than the universe. The peace of your love is my strength to continue to live and your support the meaning of my life. My tears will be endless if i was to loose you. I LOVE YOU, I LOVE YOU, I LOVE YOU, I LOVE YOU......., theres not enough space to tell you how much I LOVE YOU, how much i admire you, and how I'll never stop loving you. TE AMO con todo mi corazon.