Club Freestyle

Go Back   Club Freestyle - The Freestyle Dance Music Authority > Freestyle Dance Music Discussion Forums > Canadian Freestyle Dance Music Discussion

Notices

Canadian Freestyle Dance Music Discussion Forum for discussions regarding Freestyle dance music made in Canada


Freestyle Forum: Summer Rush 2003
Reply
 
Thread Tools
  #51  
Old 07-10-2003, 10:53 AM
emanouel emanouel is offline
CF Member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Toronto, Ont
Posts: 162
emanouel
you like the lame sign.

maybe it can be used at the rush
__________________
Emanouel
www.ginobeatscentral.com
Reply With Quote

  #52  
Old 07-10-2003, 10:56 AM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
You know wut I think it just describes that event perfectly
Reply With Quote
  #53  
Old 07-10-2003, 11:14 AM
emanouel emanouel is offline
CF Member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Toronto, Ont
Posts: 162
emanouel
i dont think they will let me in with a lame sign. ill have to have something over it. like POWER 88.5 RULES

they knew what freestyle was. they had a 2 hour show and it rocked. lol
__________________
Emanouel
www.ginobeatscentral.com
Reply With Quote
  #54  
Old 07-10-2003, 12:00 PM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
lol... u can wear a Tee that says THIS EVENT IS LAME lol... oh jokes
Reply With Quote
  #55  
Old 07-10-2003, 04:42 PM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
For years Tony Monaco has been saying that they would expand the Frenzy to 2 hours...I actually don't know if that would be a good thing or a bad thing :confused
Reply With Quote
  #56  
Old 07-10-2003, 07:22 PM
SPYBOY's Avatar
SPYBOY SPYBOY is offline
CF Freestyler
 
Join Date: Apr 2001
Location: Toronto,Ont. Canada
Age: 43
Posts: 946
SPYBOY is an unknown quantity at this point
2 hours of Frenzy?

So If I did the math correctly it would equal =

*1 hour and 45 minutes of Tony Monaco listening to himself talk
* 15 minutes of Freestyle music being played.

Thats ALL we need 2 hours of Frenzy yippeee! (<----sarcasm people)
__________________
Just when you think it's over, It has just begun!!!!
Reply With Quote
  #57  
Old 07-10-2003, 09:03 PM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
YOU FORGOT THE PHONE INS...AND THE COMMERCIALS
Reply With Quote
  #58  
Old 07-10-2003, 09:30 PM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
[email protected] so true so true
Reply With Quote
  #59  
Old 07-10-2003, 09:42 PM
freestylergina freestylergina is offline
New To CF
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 14
freestylergina
WOW a whole 15 mins of freestyle?????? Thats more freestyle than I hear all week! DAMN I hope tony decides to go 2 hrs. LOL
Reply With Quote
  #60  
Old 07-10-2003, 09:44 PM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
LMFAO invest in cds girl
Reply With Quote
  #61  
Old 07-10-2003, 11:41 PM
emanouel emanouel is offline
CF Member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Toronto, Ont
Posts: 162
emanouel
lets try to get power 88.5 back !!!

they had REAL FREESTYLE

and it was a 2 hour show
__________________
Emanouel
www.ginobeatscentral.com
Reply With Quote
  #62  
Old 07-11-2003, 07:52 AM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
:lol

Emanouel, that's a lil impossible so we'll just stick with out Z103.5 protest for now lol
Reply With Quote
  #63  
Old 07-11-2003, 09:16 AM
emanouel emanouel is offline
CF Member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Toronto, Ont
Posts: 162
emanouel
ok then the 103.5/summer rush protest
__________________
Emanouel
www.ginobeatscentral.com
Reply With Quote
  #64  
Old 07-11-2003, 02:13 PM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
I was gonna suggest we could also protest something else (you know kill a couple birds with the same stone) but I just won't go there lol
Reply With Quote
  #65  
Old 07-11-2003, 04:47 PM
SPYBOY's Avatar
SPYBOY SPYBOY is offline
CF Freestyler
 
Join Date: Apr 2001
Location: Toronto,Ont. Canada
Age: 43
Posts: 946
SPYBOY is an unknown quantity at this point
You can't get Power 88.5 back, Z103 owns the 88.5 bandwidth, it's Foxy 88.5 Golden Oldies (or is that Moldy Oldies?)

They are both under the Evinoff Radio Station Brand name.
__________________
Just when you think it's over, It has just begun!!!!
Reply With Quote
  #66  
Old 07-11-2003, 08:08 PM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
ooooh here comes the SpyBoy to clear out the air lol.. thanks for the info seksi!
Reply With Quote
  #67  
Old 07-11-2003, 11:03 PM
aim4night's Avatar
aim4night aim4night is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Mar 2001
Location: jersey
Age: 48
Posts: 6,453
aim4night is on a distinguished road
lmao. boy u guys r getting a raw deal up there. maybe sal b can help out and get a better show lined up.
__________________
Aim4Night

GONE BUT NOT FORGOTTEN ~~ METAMORPHIS
Reply With Quote
  #68  
Old 07-11-2003, 11:06 PM
emanouel emanouel is offline
CF Member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Toronto, Ont
Posts: 162
emanouel
Civic_Si_Gina

i think i know what other protest you have in mind.. lol.

i dont really think its a good idea tho..
__________________
Emanouel
www.ginobeatscentral.com
Reply With Quote
  #69  
Old 07-12-2003, 07:47 AM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
LMFAO
Reply With Quote
  #70  
Old 07-12-2003, 01:18 PM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
hmmm wonder how he knows...

hey aim, yeah well altho i'd like Sal B to organize one of the shows, I think it'll be a tad too pricy for us... altho i wouldn't mind going to NY instead
Reply With Quote
  #71  
Old 07-12-2003, 04:09 PM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
plus those most american artists are unknown up here so it wouldnt do well...so us avid freestylers can go down there lol
Reply With Quote
  #72  
Old 07-12-2003, 05:20 PM
Gornicevo's Avatar
Gornicevo Gornicevo is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Apr 2002
Location: La Villa Strangiato
Age: 46
Posts: 1,740
Gornicevo is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally posted by emanouel
lets try to get power 88.5 back !!!

they had REAL FREESTYLE

and it was a 2 hour show
This is what I'm saying!!!

Bernie B! Come back! We need you!
__________________
If this isn't making sense, that doesn't make it lies.
Reply With Quote
  #73  
Old 07-12-2003, 10:21 PM
emanouel emanouel is offline
CF Member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Toronto, Ont
Posts: 162
emanouel
where did bernie b go ??
__________________
Emanouel
www.ginobeatscentral.com
Reply With Quote
  #74  
Old 07-13-2003, 02:28 PM
Gornicevo's Avatar
Gornicevo Gornicevo is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Apr 2002
Location: La Villa Strangiato
Age: 46
Posts: 1,740
Gornicevo is an unknown quantity at this point
I don't know, but Toronto radio needs him back.
__________________
If this isn't making sense, that doesn't make it lies.
Reply With Quote
  #75  
Old 07-13-2003, 11:45 PM
Neo Neo is offline
CF Member
 
Join Date: Jan 2001
Posts: 52
Neo
LMAO....all i gotta say is all this concert comes down to is dollar and cents ppl. We just gotta start realizing it.
__________________
Just when you think you're out, they pull you back IN!!
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
2003, rush, summer

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 08:35 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.