Club Freestyle

Go Back   Club Freestyle - The Freestyle Dance Music Authority > Freestyle Community Lounge > Member Photos!

Notices

Member Photos! Member photo's - Post your Photo's here! No Banners or Ads. ** ClubFreestyle.com reserves the right to use any image provided in this area -online & off for CF promtions. Before uploading, be sure you understand this statement.


Freestyle Forum: me me me
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 07-29-2005, 01:39 AM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
me me me

I dunno if I posted any pics since I had my hair black... but yeah here you go... what do you think?
Reply With Quote

  #2  
Old 07-29-2005, 06:44 AM
ChuckD's Avatar
ChuckD ChuckD is offline
The Gay Lord of Freestyle
 
Join Date: Jan 2001
Location: Essex County, New Jersey
Age: 50
Posts: 24,485
ChuckD will become famous soon enough
Oh my! :drool


I love the dark hair.
__________________
I'm not where I need to be, but at least I'm not where I used to be!
Reply With Quote
  #3  
Old 07-29-2005, 07:03 AM
HennyLuv159's Avatar
HennyLuv159 HennyLuv159 is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: May 2004
Posts: 3,782
HennyLuv159 is on a distinguished road
Nice pics, you're very pretty.....
Chuck stop drooling !!
__________________
HennyLuv from up above.......

http://members.migente.com/HennyLuv/
Reply With Quote
  #4  
Old 07-29-2005, 07:44 AM
michelle28's Avatar
michelle28 michelle28 is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Nov 2002
Location: Philly!!!!!!
Age: 45
Posts: 2,079
michelle28 is an unknown quantity at this point
i like it, chica....very sexy!
__________________
:hearton MICHELLE :hearton
Reply With Quote
  #5  
Old 07-29-2005, 07:51 AM
EZE_2K3's Avatar
EZE_2K3 EZE_2K3 is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Sep 2001
Location: Hialeah, Florida
Age: 38
Posts: 3,431
EZE_2K3 is an unknown quantity at this point
-faintz- dammit! looks real good...i likezzz...n u look beautiful as always!
__________________
You ain't crunk, yous a punk, and I'ma show you that tonight
Reply With Quote
  #6  
Old 07-29-2005, 07:57 AM
nessa's302's Avatar
nessa's302 nessa's302 is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Mar 2001
Location: CENTRAL FL .........
Age: 38
Posts: 10,276
nessa's302 is on a distinguished road
HIYA SXY! very nice loving the black hair!
__________________
~Nessa~
:spliff :cheers :forkyou :uzi
LOCA IN DA HOUSE

Yahoo: nessa2327
AIM: mrs2131ss
Reply With Quote
  #7  
Old 07-29-2005, 08:22 AM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
attention seeker :rolleyes

nah i'm kidding...vix looks good but you've had the black hair for so long now
Reply With Quote
  #8  
Old 07-29-2005, 11:00 AM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
yeah i know Sa... last time i posted pics tho I had brown hair for some reason... I needed an update.... plus i look like i matured HAHAHAHA is that even possible? *shrugs*

and wow... all i needed is that reaction from CHuck... made my day *hugs*

thank you guys/girls.. muahs!
Reply With Quote
  #9  
Old 07-29-2005, 11:04 AM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
Vix you may have LOOKED like you MAY have matured...but I know better lol
Reply With Quote
  #10  
Old 07-29-2005, 11:10 AM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
oh shut up haha... you shouldn't talk woman!!!!!! ... i'm wiser and more responsible now.... um and i held a job for over a year... and i didnt spend all my money.... yeah... and im in university on a way of attaining my degree... no no.. i think i matured lol.. at least i dont have like packs on things in my cars that i use and then my guy would see it and stuff like i know some ppl do....
Reply With Quote
  #11  
Old 07-29-2005, 11:14 AM
SONYA's Avatar
SONYA SONYA is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Apr 2002
Location: Toronto
Age: 36
Posts: 15,289
SONYA is on a distinguished road
Vix I have no idea what you are talking about...and why you gotta give examples I didn't I just made a statement
Reply With Quote
  #12  
Old 07-29-2005, 11:49 AM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
i dont get it.......
Reply With Quote
  #13  
Old 07-29-2005, 12:38 PM
Nyasia's Avatar
Nyasia Nyasia is offline
Registered User
 
Join Date: Jan 2001
Posts: 18,742
Nyasia is on a distinguished road
you look great! you look alittel like shannon doherty in the first one, I love the black hair, not too many peeps can pull that color off, it's like going blonde!.. very nice indeed mama
Reply With Quote
  #14  
Old 07-29-2005, 12:42 PM
Heavenly's Avatar
Heavenly Heavenly is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Jun 2001
Location: Tampa, FL
Posts: 14,487
Heavenly is on a distinguished road
OHHHH THERE GOES MY SEXY PARTNA IN CRIME!!!! :hithere Girl the Hair looks absolutely Great I LOVE IT!! I def agree that you look alot like Shannon Doherty!!!
__________________
Heaven aka Fresca :aangel

GOTTA NUB ME!!! :hearton CHEESE :biggrin
Reply With Quote
  #15  
Old 07-29-2005, 01:33 PM
Angelino's Avatar
Angelino Angelino is offline
Recording / Performing Artist * VIP Member
 
Join Date: Aug 2004
Location: Chicago IL, San Antonio, Tx
Posts: 2,739
Angelino is on a distinguished road
Mira....wow....que Cosa Tan Bella....
( B E A U T I F U L )
Reply With Quote
  #16  
Old 07-29-2005, 03:33 PM
Enigma Enigma is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Sep 2001
Posts: 22,865
Enigma will become famous soon enough
Thumbs up

OMG look at that pretty young lady OMG! :hpound

lol im silly...very pretty you are Vicky!
Reply With Quote
  #17  
Old 07-29-2005, 06:17 PM
1sxychica's Avatar
1sxychica 1sxychica is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Posts: 15,375
1sxychica is on a distinguished road
aw thanks Naya and Heaven (miss u my partna in crime)

thanks Enigma and Angelino

actually a bagel shop beside my school where i always had lunch the lady told me that I looked like the 90210 girl... that was at first.. now u guys.. hmm.. she's really pretty either way, so im not complaining...
Reply With Quote
  #18  
Old 07-29-2005, 06:45 PM
Krystal's Avatar
Krystal Krystal is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Dec 2001
Location: New Orleans, LA
Age: 48
Posts: 24,850
Krystal will become famous soon enough
Quote:
Originally Posted by Nyasia
you look great! you look alittel like shannon doherty in the first one
That was my first thought too!

Very pretty TMJ!
__________________
Krystal :dwink
According to Manny, distance does not exist when it comes to freestyle...especially for Krystal

I'm not crazy...I'm just a little unwell! :stoned -MB20
Reply With Quote
  #19  
Old 07-29-2005, 06:47 PM
italo512's Avatar
italo512 italo512 is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Feb 2005
Location: chambersburg,nj's little italy
Age: 43
Posts: 1,070
italo512 is on a distinguished road
you know they say,all it takes is one hottie,and a gay man can go straight!!!!!!!!
Quote:
Originally Posted by ChuckD
Oh my! :drool


I love the dark hair.
__________________
" LOOK AT ME, I'M THE ONE THAT DID THIS TO YOU ! REMEMBER ME ! " -----SONNY
Reply With Quote
  #20  
Old 07-29-2005, 06:52 PM
mike4949 mike4949 is offline
Honorary CF Member
 
Join Date: Oct 2001
Location: DC Nations Capital Baby!!
Age: 41
Posts: 15,879
mike4949 is on a distinguished road
How SEXY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :drool :drool
__________________
"WE MUST PROTECT THIS HOUSE!"
Reply With Quote
  #21  
Old 07-29-2005, 08:05 PM
ricanlips4u's Avatar
ricanlips4u ricanlips4u is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Oct 2003
Location: Sunshine State
Posts: 1,883
ricanlips4u is on a distinguished road
I like the black hair.. I used to have natural jet black hair until the greys starting showing up.. Now im kinda blondish! LMAO
__________________
"Don't leave for tomorrow what u can do today" ::aangel
Reply With Quote
  #22  
Old 07-29-2005, 08:16 PM
Itala's Avatar
Itala Itala is offline
CF Freestyler
 
Join Date: Jun 2005
Location: NJ
Age: 45
Posts: 806
Itala is on a distinguished road
Pretty Chica! Very Pretty
__________________
***JEN***:read :cheer :sflower :dancepuff

"Wisdom begins in wonder."
Socrates
Reply With Quote
  #23  
Old 07-29-2005, 10:06 PM
Gornicevo's Avatar
Gornicevo Gornicevo is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Apr 2002
Location: La Villa Strangiato
Age: 45
Posts: 1,740
Gornicevo is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally Posted by 1sxychica
me me me
YOU!!! YOU!!! YOU!!! :drool
__________________
If this isn't making sense, that doesn't make it lies.
Reply With Quote
  #24  
Old 07-29-2005, 10:08 PM
Gornicevo's Avatar
Gornicevo Gornicevo is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Apr 2002
Location: La Villa Strangiato
Age: 45
Posts: 1,740
Gornicevo is an unknown quantity at this point
Quote:
Originally Posted by 1sxychica
actually a bagel shop beside my school where i always had lunch the lady told me that I looked like the 90210 girl... that was at first.. now u guys.. hmm.. she's really pretty either way, so im not complaining...
I guess that means the Ashlee Simpson comparisons have stopped. LOL
__________________
If this isn't making sense, that doesn't make it lies.
Reply With Quote
  #25  
Old 07-30-2005, 12:10 AM
sietzsounds's Avatar
sietzsounds sietzsounds is offline
CF Senior Freestyler
 
Join Date: Oct 2002
Location: Staten Island
Age: 48
Posts: 6,104
sietzsounds is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by Nyasia
you look alittel like shannon doherty in the first one,
I was thinkin exactly that!!!! nice pics!!!!
__________________
MYSPACE
:dj
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 01:18 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.